Αφορισμοί (Ι)

Posted On Φεβρουαρίου 27, 2007

Filed under αφορισμοί, politics

Comments Dropped 4 Σχόλια

Πόσες φορές σε φοβίσανε σήμερα;

4 Responses to “Αφορισμοί (Ι)”

  1. rockerblogger

    @exiled, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΥΓ
    Τίποτα δεν σε φοβίζει εσένα! Ειδικά τώρα, με την.. Πόρσε, θα κατακτήσεις το Βερολίνο 🙂

    Καλή συνέχεια!

  2. Exiled

    @rockerblogger, 🙂
    Ήταν ωραία όσο ήσουν εδώ.

  3. RENAISSANCE A.V. 0

    http://www.omadeon.com/writings/antibaro_antibarou.html

    (Αν δεν το είδες ήδη, διότι… στην Εποχή αυτή της Υπερφόρτωσης Πληροφορίας, πρέπει να φυλάμε τα links μας για να έχουμε τα μισά).

    Αυτό που είπε ο Καμύ… έπρεπε να το ξέρω 20 χρόνια νωρίτερα. Το έμαθα δυστυχώς πολύ αργά (σήμερα, από σένα).

    Διότι το «σκοπός αγιάζει τα μέσα» μας έχει ξεπατώσει εντελώς, όλα αυτά τα χρόνια. Οπως και το «εκείνοι που δεν είναι μαζί μου είναι εναντίον μου», και το «εχθρός του εχθρού μου ίσον φίλος μου».

    Ως προς το τελευταίο, θα απαντήσω σουρεαλιστικά, όπως και ο Καμύ.
    Αν ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου,
    και αν (μερικοί) φίλοι μου είναι εχθροί μεταξύ τους
    τότε
    μερικοί εχθροί μου είναι φίλοι μου
    και μερικοί φίλοι μου είναι εχθροί μου

    Εκτός και αν… εξαφανιστεί η εχθρότητα,
    και… αρχίσουμε επιτέλους να ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ

    Γιώργος Α. Στάθης
    (λογικός φιλόσοφος, σουρεαλιστής ανοησιολόγος, προγραμματιστής Τεχνητής Ευφυίας)
    http://www.omadeon.com/writings

  4. Exiled

    Καλώς τον! Ελπίζω να επικοινωνούμε Γ.Στάθη. Για τον Καμύ, είχα την τύχη να φοιτήσω σε πολύ καλή σχολή στο Πανεπιστήμιο (η οποία λοιδωρείται από γνωστούς αγνώστους «Ταλιμπάν»). Εκεί μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω και το φιλοσοφικό του έργο.
    Ήθελα να σε ρωτήσω για τους μαθηματικούς τύπους που χρησιμοποιείς. Θυμίζουν τον κλάδο της Λογικής στη Φιλοσοφία. Να σου πω την αλήθεια, μάλλον λόγω άγνοιας, με παραξενεύουν αυτές οι συναρτήσεις.

    Και πάλι καλώς ήρθες!

Σχολιάστε

