Δεν αντέχω σε μια γλάστρα

Posted On Ιουνίου 29, 2007

Filed under αστυνομία, βία, politics

Comments Dropped 4 Σχόλια

αφιερωμένο στον παλιό  φίλο, Γ.Κ.  Η αλληλεγγύη

στο πρόσωπό του είναι δεδομένη.

Με ντύνουν, με στολίζουν, με ταΐζουν και με ποτίζουν. Όλα από το υστέρημά τους. Αλλά θέλουν να έχουν και άποψη, οι αλήτες! Μεταμορφώθηκα κι εγώ σε ζαρντινιέρα, μπας και κατορθώσω να ξεφύγω από τον έλεγχό τους και τους συνετίσω μια και καλή, προς παραδειγματισμό. Αλλά αυτοί εκεί, να προσπαθήσουν να μειώσουν το έργο μου, να επιμένουν να μου αρνούνται το ρόλο που ο ίδιος ο Υπουργός μου έχει απονείμει, αυτόν του Άρχοντα. Έτσι κι εγώ, όταν δε θα με βλέπουν, όταν δε θα έχει σώου για τα κανάλια, θα ξεφαντώνω στα υπόγεια και στις τουαλέτες.
Στο ΚΤΕΛ που θα πάω, δεν έχει ούτε μοντέλες, ούτε τραγουδιστές που ντύνονται με φούστες και πετάνε στον αέρα. Έχει καθημερινούς ανθρώπους. Σε αυτούς απευθύνεται η εξουσία μου, όπως μου αναγνωρίζει και ο Υπουργός. Εκεί θα φροντίσω να συμμορφώσω όλους τους ανυπρόκοπους. Κι εσένα ρε αλήτη, η μάνα σου σ’ έστειλε να γίνεις δικηγόρος κι εσύ τα κατέστρεψες όλα! Τζάμπα πήγε και το διάβασμα που έριξες για να μπεις στη σχολή. Αντί να πιάσεις μια δουλίτσα, να βολευτείς κάπου τώρα που τέλειωσες και τον στρατό, να κάνεις μια ήσυχη ζωή, με ένα δανειάκι να έχεις και το σπιτάκι σου με τη flat οθόνη, πήγες κι έμπλεξες μ’ αυτούς τους αχαρακτήριστους, αυτά τα μιάσματα; Που τους βάζουμε και υπογράφουν πριν τις εκλογές ότι θα σεβαστούν το ρόλο μας. Τώρα γυρνάς για να μου το παίξεις και καμπόσος; Βρε άντε από ‘κει! Θα σε ξεφτυλίσω, θα σου πάρω ό,τι έχεις επάνω σου. Να μην έχεις μούτρα να εμφανιστείς πουθενά. Αλλά κυρίως θα σε φοβίσω! Άμα δεν μπορείς να με σεβαστείς, θα με φοβάσαι. Ε ρε, χούντα που θέλετε!

4 Responses to “Δεν αντέχω σε μια γλάστρα”

  1. aerosol

    «Έτσι, έτσι… Δημοκρατία δεν θέλατε; Θα σας κάνω εγώ μάγκες!»

  2. οι σκιές μιλάν

    Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ

  3. μαραμένα σύκα

    Τίποτα δεν μας ξαφνιάζει πιά!
    Λές και τα περιμένουμε να γίνουν όλα αυτά!

  4. Exiled

    aerosol, ποιος είπε ότι η δημοκρατία δεν βαασίζεται στη βία; Τουλάχιστον αυτή που έχουμε.

    σκιές, ο Αγγελάκας είναι κι αυτός μία φωνή αντίστασης.

    μαραμένα σύκα, δεν τα περιμέναμε;

Σχολιάστε

