15 χρόνια πριν

Posted On Δεκέμβριος 2, 2007

Filed under art

Comments Dropped 17 Σχόλια

και λίγα έχουν αλλάξει. Ίσως μόνον τα σώματα των ανθρώπων.

Απόδειξη 1η:

Απόδειξη 2η:

Απόδειξη 3η:

* δυστυχώς δεν βρήκα το υπέροχο το κρεβάτι και ο σκύλος σε βίντεο, που με ώθησε στο ψάξιμο.

17 Responses to “15 χρόνια πριν”

  1. indictos

    Προσπαθώ να βρώ τον Εξώστη και τα Προάστια αλλά τπτ 😦

  2. Exiled

    εξώστης
    Προάστια.
    🙂

  3. ritsmas

    Καλησπερα καια πο μενα. Θελω λιγο χρονο για να πω στη λογική του μπλογκ σου. πού θα μου παει, θα τα καταφερω
    ριτς , εορτάζουσα ως Βαρβαριτς

  4. Exiled

    Ε, ένα μπλογκ είναι, δεν είναι και το θεώρημα του παπαγάλου! 😀
    Και πάλι χρόνια πολλά, συνονόματη της αδερφής μου.
    😉

  5. Motorcycle boy

    Να σου πω -στείλε μου ένα μέιλ γιατί θέλω να σου στείλω κάτι. If you give me one banana I will give you one banana (η αρχή της αντιπραγματευτικής ανταλλαγής)

  6. indictos

    Ευχαριστώ Εξόριστε 🙂

  7. ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΓΣΕΕ μου «ΥΠΕΞΑΙΡΕΙ»ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ 17 ΧΡΟΝΩΝ

    ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΓΣΕΕ μου «ΥΠΕΞΑΙΡΕΙ»ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ 17 ΧΡΟΝΩΝ
    ΑΠΟΚΑΛΥΨΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΑΣ Η ΓΝΩΣΤΟ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΟΝ ΓΙΑ ΤΟ BLOG TOY AΠΟΛΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΕ http://apasxolisi.wordpress.com Με τον πιο ωμό , κανιβαλικό παράνομο καταχρηστικό ΤΡΟΠΟ καταστρατηγώντας τον ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ –ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΕ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΜΕ ΑΠΕΛΥΣΑΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΤΟΥ 2004 ΝΥΧΤΑ , ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΑ , ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΑ ΚΑΝΙΒΑΛΙΚΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΜΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΕ -ΝΑ «ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΟΥΝ» ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 17 ΧΡΟΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ) ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ! ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΨΕΥΤΟ ΑΝΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΨΕΥΤΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΝ 100.000 ΕΥΡΩ -ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΣΕΦΥΓΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ -ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΜΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΙΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΑ ΔΗΘΕΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ …. -ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΟΤΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΥΤΑ … ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ..ΠΕΤΥΧΑΝ ΠΡΩΤΟΔΙΚΑ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ… ΒΑΛΟΝΤΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ … -ΑΛΛΑ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ…συνεχίζω των αγώνα δικαστικά – ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΜΕ προσφυγή στο εφετείο … ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟ «ΓΕΝΙΤΣΑΡΙΣΜΟ» — ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ …ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ — Η ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΕΛΥΣΑΝ—- ΕΛΕΩ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ … ΚΑΝΟΝΩΝ …ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ! ΒΕΒΑΙΑ Η ΨΕΥΤΟ ΑΝΤΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΓΙΑ ΤΑ 100.000 ΕΥΡΩ … ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ !

  8. country boy

    το κρεβάτι και ο σκύλος δεν υπάρχει πουθενά..μόνο από καμιά συναυλία..

  9. Exiled

    @Motorcycle Boy, τα είπαμε, τα συμφωνήσαμε.

    @Ίνδικτε, δεν κάνει τίποτα, προκάτοικε 🙂

    @Απολυμένε της ΓΣΕΕ, καλή συνέχεια στον αγώνα σου από τη μία. Από την άλλη, δεν μπορώ να γνωρίζω ποιος έχει δίκιο, καθώς δεν γνωρίζω και τις δύο πλευρές της αντιδικίας. Οι ευχές μου όμως είναι ειλικρινείς, καθώς σε παρατηρώ καιρό τώρα να αφήνεις σχόλια εδώ κι εκεί, ανεξαρτήτου θέματος συζήτησης. Κάτι που δείχνει πραγματική αγωνία, θέλω να πιστεύω.

    @country boy, πράγματι. Έψαξα παντού. Το έχω βέβαια σε δίσκο, αλλά είναι ολόκληρη διαδικασία να το ανεβάσω στο μπλογκ, την οποία – για να είμαι ειλικρινής – τη βρίσκω βαρετή.

  10. country boy

    εκτός απο βαρετή είναι και χρονοβόρα…το πρώτο και το τρίτο βίντεο εγώ τα έχω ανεβασει στο Youtube..δεν θέλεις να ξέρεις πόση ώρα μου πήρε..

  11. Exiled

    Χοχοχο! ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ εσύ τα ανέβασες; 😯

  12. country boy

    oui monsieur!
    καποιος επρεπε να το κανει!

  13. RaZzMaTaZz

    πωωω πως μου είχε ξεφύγει αυτό το ποστ;!; (αρρωστάκι Σ.Ν. speaking 😛 )
    έπρεπε να βάλεις και τις 3000 μέρες πάντως, αν και μ’ αυτά κατάφερες να με στείλεις -θενκς a zillion 😀

  14. RaZzMaTaZz

    α πα πα, τόσο χάρηκα που δεν κοιτάω και τι γράφω -i meant το κανονικό βιντεοκλίπ και όχι το λάηβ (people’s faces are so.. so!)
    άντε μ’ έβαλες στο τριπάκι τώρα να βγω έξω και να φωτογραφίσω κανα κτίριο.. damn..

  15. Exiled

    @country boy, τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια!

    @Ραζζ: Ακόμα εδώ είσαι; Τρέχα γρήγορα έξω!

  16. country boy

    3000 μερες

  17. RaZzMaTaZz

    treli flasia me ta videakia. still :p kai nai eliwsa pali sto fwtografizein :p

    ps.btw autes tis stereo nova-related photos den kserw an tis eixes petyxei..
    http://toxicare.wordpress.com/2007/10/01/stereonova/
    (oi epomenes 8a einai kalyteres elpizw!)

Σχολιάστε

